hayalperest__ biz ilk Sma ile başladık anne sütüyle beraber içiyordu kilo alımı oldu ama aşırı gaz ve kabız oldu. Daha sonra kendi kafamıza göre araştırarak Golden Goat a geçtik gazına iyi geldi severek içti. Geçen gün doktor Golden goat vermeyin ya falan dedi bizde ne önerirsinz dedik Smilac ve Hipp mama önerdi gazlı olduğu için Hipp Organik Cambiyotik alın dedi. Şuan onu kullanıyoruz kakasına ve gazına iyi geldi. Deneme yanılma yöntemiyle doğru mamayı bulursunuz Çağrı marketlerde Hakmarda veya Trendyol Hepsi Burada da satılıyor mamalar