GamzeDurmus Kızlar biz hipp mama kullanıyoruz, teneke şeklinde olanla kutu içinde olan arasında bir fark var mı acaba? Fiyat farkı olduğunu gördüm çünkü kutu olan daha uygun gibi geldi. Sadece ambalaj farkı mı yoksa içerik de değişik mi?
GiybetReis GamzeDurmus sadece ambalaj farkı var. Tenekeyi atmayıp temizleyip kutuyu içine boşaltabilirsiniz. Ama su ile yıkamayın tenekeyi mesela aptamil paslanıyor . Teneke Kutular daha pahalı kartonlara göre. Saklanabilir Ambalajı olduğu için. Tek farkı bu. Karton kutuda alırsanız açınca çok iyi muhafaza etmelisiniz hava almamalı mama
eserekli_kiz11 GamzeDurmus hyr teneke oldgu icin pahali biz 1 kere teneke aldik ondan sobra hep kutu aliyorz tenekeye bosaltyrm
Daenerys GamzeDurmus tenekedeki combiotik. Kutudaki organik. Kutudaki normal mama. Tenekedeki gaz yapmayan mama. Ciddi bir gaz probleminiz yoksa kutu da verebilirsiniz
GiybetReis GamzeDurmus normal havlu kağıtla yapabilirsiniz temizliği ama ben yinede aynı tenekeyi 2 aydan fazla kullanmıyorum. Bunun bi nedeni yok. Öyle daha iyi olur diye düşündüm 😅 genelde teneke alıyorum ama çünkü yakınımdaki marketlerde pek kutu satılmıyor.
GamzeDurmus GiybetReis ya ben internetten baktım da çoğunlukla internetten alışveriş yaptığım için daha uyguna geliyor hem o yüzden fark etmemişti benim için ☺️