Deletedmom_123 İki gündür kullanıyorum sanırım mide ağrısı yapıyor bi 2 gün daha deneyeceğim sende ne oldu?
emayy Deletedmom_123 bende Perşembe günü basladim 2 gün önce mide ağrısı oldu bu sabahta başım dönüyor halsizlik te var.
Deletedmom_123 emayy arkadaşımda hiç yan etki yapmadı ya sebebi ne acaba 250 lira bir de boşuna gitsin istemiyorum
Mrvrdgntnc emayy hiç yan etkisi olmadı yeni doğum yaptığımdan beri kullanıyorum. Sütüm artınca bırakmıştım azaldığı günler sadece 1 tane içiyordum şimdi 2. Kutumu aldım günde 6 tane içiyorum ama hiç yan etkisi olmadı
LadyGugu emayy Bende irritabl bağırsak sendromunu tetikledi. Sütümü arttıran tek takviye de oydu ve 3 kez başladım her seferinde 1. haftanın sonunda karın ağrılarından bebeğime bile bakamaz oldum. Hassas bir sindirim sisteminiz varsa dokunuyor maalesef :(
Eailesi4 Bende aşırı yan etki yaptı çok ağır geldi doktorum günde 3 kere 2 şer tane dedi kendime gelemedim çocuklarımın sesine ağlamasına bile uyanmamışım Allah’tan evde arkadaşım vardı
emayy Birkaç gündür halsizlik bugünde baş dönmesi oldu acaba ilaç mı yaramadı diye düşündüm meme bağımlısı kızım var sütümü de artırdı ya vitamin değerlerim düştü yada ilaç yan etki yaptı diye düşünüyorum