Deletedmom_875 Zeytinyağı sürüp konak tarağı ile tarıyorum, yeni başlıyor konak tepesinde var biraz, biraz da kaşlarında var. Başka neler yapabilirim? 1 aylık bebegim.
lceLady Deletedmom_875 şampuan ile alakalıdır değiştirin derim yoksa tekrar eder. Aynısını yaşamıştık 🙄
cemre_-34 Deletedmom_875 mustela konak şampuan al her gün düzenli kafasını yika ben öyle kurtuldum bizim baya yoğundu ona rağmen bitti şükür şey yapın konak şampuanla yıkayın iki kere her yıkamada şampuanın üstüne ters tarayın snra durulayın kurutmadan saçını tekrar üstünden tarayın hep düzenli yapin geçecektir
Egeanul Deletedmom_875 şampuanı değiştirin birde bebek yapını döküp 15 dk bekletiyorum öyle tersten tarıyorum hepsi çıkıyordu. Çokta yoktu zaten geçti hemen
41umay Deletedmom_875 atopik ciltler için olan şampuanlardan kullanın bide bebek yağı sürüp tarıyordum ben sık sık bir süre sonra geçti ama baya uğraşmıştım bende
lceLady Deletedmom_875 sebamed kullanıyorum.anında gecirmişti. İlk etapta cok ufak bir şişe almıstım trendyoldan belki işe yaramaz diye. Fayda saglayinca büyüğünü aldim.
cemre_-34 Deletedmom_875 hayır sadece konak geçene kadar sırf konak şampuan kulanın vücut icin ayrı başka bisey kullanırsınız ama ben öyle yapa yapa bitirdim her gün düzenli yıkadım geçti gorseniz kafa derisine kadar isledi kabuk kabuk birde tararken sacları geliyor korkma dokulurmus normalde snra çıkıyor zaten
Sema065 @Deletedmom_875 Ben banyo yaptırmadan önce biraz zeytin yağ biraz da karbonat koyuyorum sonra sürüyorum iki üç sürme de bitiyor eski usül 😂😂😂
cemre_-34 Deletedmom_875 evet mustelanin konak sampuani var köpük gibi ondan aldım snra dalın şampuan sürdüm bittikten sonra vücuduna başka bsieu ama sadece dalin kafasını yıkıyorum