Merhaba bebeğim iki aylık uyudugunda kendim yüz üstü çeviriyorum. Sırtüstü uyurken ellerini bacaklarını bilinçsiz hareket ettiriyor uykusu açılıyor. Bu şekilde hareketleri biraz daha kısıtlanıyor birde karnına baskı yapıyor ufaktan alttan ve üstten gazını daha rahat kendisi çıkarıyor rahatlatıyor kendisini. Bunu farkettigimden beri yüzüstü uyuyor genelde. Gece bende uyuyavaksam sırt üstü ceviriyorim tabi Kafasını kontrol edebiliyor çok şükür. Ama tabi sık sık kontrole ediyorum. Hatta bunları yazarken bebeğim yüz üstü mışıl mışıl uyuyor:)