arkadaşlar bebeğim 3 ay 19 günlük deli gibi dişleri kaşınıyor salyalari cok arttı dış kaşıyıcı versemmi bilemedim emizigiyle kasimaya calisir gibi hali var ama bu dış kasiyicilar ne kadar
sagliklidirki ya sonuçta plastik gibi onerebilcefiniz birsey varmi ek gidayada geçmediğimizden dolayı pırasa havuç kullanamayiz