Mslakn Hanımlar 13 gun once ayak 3. Parmagım kırıldı ve ayak ustunde ezılme oldu sıs ayak ustum yarım alcı oldu asla basamıyorum 20. Gundede randevum bar sızce cıkarmı alcı varmı basına gelen?
Wanderlust Mslakn tekrar film cekiliyor kirik kaynadiysa cikar kaynamadiysa alci devam eder gecmis olsun
OptimusPrime Mslakn Ben hamileyken kırdım. Röntgen cekemedi doktor. Yapacak bir şey de yok dedi diğer parmaklar ile sabitledim 4. Parmakti. Basarken batıyordu ayağım biraz şişti ve üst tarafı morardı. Sonra geçti kendi kendine çok uzun sürmedi alçı falan yaptırmadım.
Wanderlust Mslakn bilemiyorum her bunye farkli benim catlak bilegim dahi kaynamamis diye 2 kez alci oldu 2 aya yakin alcida kalmisti 💆🏻♀️ Annemin bu kis ayak parmagi kirildi kaynadigi icin alciyi cikardilar ilk kontrolde o yuzden kesin birsey diyemem
Mslakn OptimusPrime kac gun surdu gecmesı pekı neden alcı olmadı bende ayak altından dız arkama kadar yarım alcı var ustu bandajlı
OptimusPrime Mslakn 15 gün falan. Çünkü alçı yapacak kadar sorun değildi benim için yürürken batıyordu şişti falan ama istemedim. Çıktık öyle.