Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık doktorumuzun tavsiyesi ile ek gıdaya geçiyoruz yarın bugüne kadar hep anne sütü aldı biberon tutmadı hangi biberonu almalıyim yada kaşık biberon mu kullanmalıyım işe başlayacağım üç hafta sonra çok telasliyim birde şu için bardak mı kullanmalıyım hangi sulugu tercih edeyim lütfen yardımcı olun