uykusuzhergece_ Lansinoh biberon kullanıyorum bebeğime doğduğundan beri.Şuan 9 aylık oldu bebeğim.İlk başlarda akıtmıyordu ama şuan süt içerken her yerinden akıtıyor çocuğun üstü başı hep ıslanıyor. Değiştirmek zorunda kalıyorum.Var mı bunun bir çözümü ya 😒
sedaozan uykusuzhergece_ bizde de aynı sorun var bizim uç akıl kısmı biraz delinmiş ondan hızlı akıyor ve akıtıyor başlık değiştirebilirsiniz