Merhaba kızlar
Kızım daha yeni 6 aylık oldu ve tadımlara başladık. Kabağı ben biraz fazlaca yaptığım için püre arttı. Onu buzdolabına koyup iyice ağzını kapatıp. Bir sonraki gün ısıtıp versem olur mu ? Yoksa taze mi vereyim hep. Mutfakla aram çok iyi değil bide kızım olunca size de sormak istedim. Artanları ne yapıyorsunuz ?