Adenpakize Kızlar benim çamaşır makinem granül sabunu eritmiyor robottan geçirsem incelir mi başına gelen var mı
eylul19 Adenpakize makınaya koymadan suda erıtın sıvı gbı oyle dokun.bende durunun kullanıyorum 5-6 paket bıtırdım hc olmadı son aldıgım da oluyor arada .makına degılde ımalattan kaynaklı bnce
Adenpakize eylul19 duru kullaniyordum bir kaç defa yaptı normalde sorun yoktu sakine geçtim o da ara ara çok olmasa da yapıyor makinede sıvı deterjan aparatı yok boşa gider diye sıvı deterjan veya eritme yapmaya korkuyorum
eylul19 Adenpakize makına su almaya basladıgında dokun olmadı erıtıp bosa gıtmez makınanın ıcıne gıder gene .ben o aparatı hc kullanmıuo gbı bıseyım kaldır ındır yapmamak ıcın valla😀evet durunun bazı paketlerınde sorun olabılıyor
Poyrazc Benimde oluyor bende deterjan gözünü koyup üzerine kaynar su döküyorum eriyip köpük şeklinde gidiyor öyle yıkanıyor