Melomel Selam anneler 11 aylık bebegim. Kilosu boyu çok iyiydi hep önden gidiyordu. Son iki üç aydır boyu uzuyo ama kilo almıyor acaba besleyemiyo muyum? Anne sütü ile ek gıda alıyor. Çok da hareketli bi bebek. Şu an 10 kg yani kilosu yine iyi ama son üç aydır almaması normal mi?
Yusufum0633 Hareketlendiği içindir canım kilosu bence gayet iyi her bebeğin bir alma dönemi bide almama dönemi oluyor heleki diş çıkarma, yürüme dönemi bunlarda hiç almayabiliyor hatta verebilirde
Melomel Yusufum0633 evet cok hareketli . Ek gıdaya da pek düşkün değil sütümle idare ediyor gibi bi şey. Hem süt ürünleri hem yumurta alerjisi bar maalesef çoğu şeyi veremiyorum. Sabahları hurmalı yulaflı irmikli puding yapıyorum suyla pişirip bi kaşık da pekmez. Öğlen yemek vermiyodum emiyodu ve meyve yiyodu ama artık vercem. Akşam da evdeki sebzeli yemekten tuzsuz veriyordum içine de kuzu kıyması kemik suyunu ekleyip. Yarım kase anca yiyo üzerine yine emiyo hemen