Belis Kızzlar yakında çalışmaya başlayacağım sütlerimi sağmaya başladım.. Bu konuda deneyimli annelere sorum şu ki sütlerimi yaklaşık kaçar cc depolayım 2 ayını bitiren bebiş bir öğünde yaklasık kaç cc tüketir 🤗
Dertlianaaa173533 Belis masallah canim sutunuz çok mu sagip dolaba koyuyorsunuz yada neyle çoğalıyor ne yiyip iciyorsunuz benim bebegim 1 aylik hic yok goguslerim bos Az once denemek icin pompa virdum 10 cc bile cikmadi iki gogusten bide 😔 nasil cogaltiyorsunuz
Belis Dertlianaaa173533 çok mu bilemiyorum kızım en fazla 5- 10dk emer tek memeyi emer sadece .. mochi pompayı kızım emerken diğer memeye takıyorum 30-40 cc arası cıkıyor dolapta bekletip aynı ısıya gelince birleştiriyorum çalısınca gerekir diye bu hafta başladım böyle yapmaya.. size bestlak damla öneririm ilk başta onu kullanmıstım bir hoşaf içmiştim taş gibi olmustu gögsüm mastit olacağım diye korkup bıraktım
Belis Hmyra96 gaz yapmıyor mu kefir ? süt ürünleri tüketince bebeğimde çok gaz oluyor alerjisi mi var doktora soracağım bu ay 😓
Hmyra96 Belis çok gazlı bi bebekse gaz yapabilir benim bebeğim 3 aylık oldu artık çok gaz sorunu kalmadı. Sadece gaz alerji nedeni degil diye biliyorum egzama, mukuslu kaka, bezinde kan yoksa kilo alımı normalse alerjik değildir büyük ihtimalle
Hmyra96 Bir de komposto denemeni tavsiye ederim ben günlük bi kase yerdim kayısı elma üzüm … Nişasta ile sütü pişirip pekmezle tatlandırabilirsin her akşam bunu da yer yatardım süt ve suyu karıştırabilirsin süt gaz yapabilir dersen