Bebeğim yaklaşık 1 haftadır tam anlamıyla kakasını yapamıyor çok fazla ıkınıyor ama malesef o kadar ufak geliyor ki minicik minicik hep sağlık ocağına götürdüm gliseril verdi fakat atıyorum yine aynı minicik geliyor başka gelmiyor hep böyle ne yapabilirim