queens oğlum 1 yaşındayken aynı şekilde yanakla göz altı birleşiminde yara vardı dikiş atmadilar iz kalır dediler zaten de çok ağladığı için atamadilar.. yara iyileşmeye dönünce kantoron surdum ama çok faydası olmadı şu an 5 yaşında hafif bir iz var komple geçmese de yağla falan destekleyip cildini iyi nemlendirirseniz belki daha daha büyüdüklerinde belli olmaz ama görünce aynı oglumundq o şekilde açılmıştı