Selam anneler❤️ 70 günlük bebeğim var, dün doğum sonrası ilk reglim başladı, fakat inanılmaz bir kanamam var öyle böyle değil sanki bir yerim kesilmiş gibi dünden beri halsiz düştüm bayılıcam resmen.. Orkid yetmiyo bebek bezi kullanıyorum o da yetmiyo depend leri bitirdim tamponlar vs hepsini kullanıyorum ama çok kötüyüm.. Birde aşırı bir ağrım var arada bi yokluyo karın ağrım ve kıvrandırıyor.. doğumdan önce hiç böyle bi sorunum yoktu😔 bundan sonra hep böyle mi olacak? varmı aynı sorunu yaşayan? Neler yaptınız?