Emell2 bende öyleydim şükürler olsun rabbime kızlarım ile yendim ilk kızımı doğurduğum da biraz azalmıştı ikinci kızım olunca iyice azaldı nasıl oldu nasıl başardım bilmiyorum ama artık hiç bişey umrumda değil şu şunu demiş bu bunu yapmış vallaha takmıyorum resmen üstümde büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum biraz da kafadan kaynaklanıyor beynini yönetmeyi öğrenirsen gerisi geliyor mesela ben bunu kafama takarak bana zarar vermekten başka ne işe yarıyor bana ihtiyacı olan iki evladım var onlar için güçlü ve sağlıklı olmalıyım diye düşünebilirsiniz