Az önce oturdum yarım saat ağladım artık. Sinirlerim yıprandı ne yapsam memnun edemiyorum ya. 4 aylık oğlum. Gaz sorunu kalmadı diye gaz damlasını bıraktım sadece biogaia kullanıyorum. Hayır başka ne sıkıntın var oynuyorum, karnını doyuruyorum, altı temiz ağlıyor çıldırcam. Hele altını açmak için yatırınca kıyameti kopartıyor. Ana kucağına oturtuyorum oyuncak gösteriyorum konuşuyorum yok, yere minderini seriyorum oyuncaklarını koyuyorum yuvarlansın dönsün keyfince diye yok, ne yapacağımı şaşırdım yarım saattir ağlıyorum o da uyudu daha kahvaltı etmedim sinirlerim yıprandı artık zaten doğduğundan beri huysuz gazlı bi bebekti 4 aydır tırlattım ya. Randevu aldım şimdi araştırma hastanesinden bugüne buldum bi doktora öğleden sonra götürcem. Kakası biraz katı gibi karnı mı ağrıyor ne oluyor bakılsın iyice. Fitil soktum bağırsakları iyice boşaltsın belki rahatlar diye ama uyudu uyanınca kaka yaptırır o fitil bakalım.