Zeynep0808 Kabızlık için doktorumuz bu mamayı önerdi günde bir yada iki kere içiyor mama kullananlar kabızlık problemi bitiyor mu
annelinkoo Zeynep0808 ben evolvia kullanıyordum fazla şekerli diye dr sma comfort önermişti. Bağırsak problemi yaşamıyordu evolviada
Melekbas 1prens1kedii1 ne kadar kullandiniz acaba? Birde ayda kac kutu veriyorlardi bizde raporlu aliyoruz ama baska bir sehirdeyken doktor yazmisti suan bulundugum sehirdeki her doktor farkli birsey soyluyor anlamadim
1prens1kedii1 Melekbas bizim alerjimiz tam 6 ayda bitti sıkı diyet yaptım aşmadım yada canım bişey istedi altarnetif şeylere yöneldim hep. Şimdide alışkanlık oldu mesela hiç aramıyorum süt ürünlerini