Bebeğim 5 ay 13 günlük 3-4 gün evvel krizli bir gün geçirdik, ağlamaları geçmeyince sorunu çözemeyince acile gittik, meğer gaz sancısı varmış. Gaz damlası ile sorun halloldu. Ağrısı varken emziği de memeyi de emmek istemiyordu şimdi memeyi emiyor ama emziği asla kabul etmiyor. Emziği bıraktı yani. İğrendi mi, ağrısının nedeni onu mu sandı anlamadım. Böyle bişey yaşayan oldu mu hiç aranızda?