2ay 5günlük bebeğim..
Gece rahat ama gündüzleri uyumuyor 3 gündür de çok huysuz huzursuz ateşi yok kakasını yapıyor gazını da rahat çıkarıyor ne zaman kımıldasa atıyor ama sürekli uykuya direniyor uymuyor ve ağlıyor dün akşam dayanamadım hastaneye gittik şükür Bi şeyi yok ama Dr kolik sancı dan ağlıyor dedi vicol damla verdi ama bana göre bebeğim kolik değil gece bile gaz atıyor benim durumum da olan anneler bana yardımcı olur musunuz???