Duygu0707 bizim de öyleydi. Çift bez kullandım hep. Allahtan yaza denk gelmedi. Bir ay sonra tamamen düzeldi. Sabredin, açı olması gerekenden çok fazla ya da az değilse çift beze bile gerek kalmazmış, doktorumuz söyledi. O zaman da sadece bacak arasına havluyu kalınca top haline getirip koyun dedi