Simmomy Merhaba doğumdan 3.5 ay sonra ilk kez regl oldum şimdi ikinci reglim gecikti prezervatifle korunuyoruz ama hamile miyim diye endiseleniyorum regl duzensizligi sizde de oldu mu
Jrmommy Simmomy 2.regli 5 ay sonra olmustum. Doktora gittiğimde kilolarımi vermedigim icin olduğunu söyledi. Adet söktürücü ile oldum. Ama sonrasında regli duzenim geri geldi.
Simmomy Nereleregidem insallah öyledir ben daha ilk bebeğimle baş edemiyorum hiç hazır değilim ikinciye
Simmomy Kuzeymomss masallah cok güzel zayıfsıniz ben evlenmeden önce de kilo alınca dönemim uzuyordu da tesekkur ederim
Simmomy Jrmommy o zaman benimde kilo vermem lazım bacaklarım ayaklarım hala ödemli benim tesekkur ederim
Simmomy Kuzeymomss ben hamilelikte çok almadım emzirirken stres kaynaklı çok kötü besleniyorum 6 ayın dolmasını bekliyorum vermem lazım kilo farkındayım
cutiebun_ 1 sene düzensizlikler olur normal gecikme de olabilir ama tabi iyi korunmakta fayda var ☺️ 1 sene hiç olmayadabilirsiniz bu da normal emziren anneler geç oluyor genelde hormonlardan kaynaklı 🧚🏻
06022015 Simmomy Düzensizlik oluyor benim 9 aya kadar adetim gelmemişti geldiği zamanda 3 günde biten adetim 6 günde bitmeye başladı sonra öyle öyle düzene girdi