Gündüz uykularımızda problem yok ama gece uyuduğunda mesela dokuzda uyuyorsa 12’ye kadar mutlaka 2 3 kere kalkıyor ve ağlayarak kalkıyor uykuya dönmesi zor oluyor ama mesela 12’den sonra rahat uyuyor kalksa bile mamasını içip yatıyor neden gece böyle yapıyor huy mu edindi yoksa sıcak diye mi böyle oluyor, nerede yanlış yaptığımı bir türlü bulamıyorum doktora söylediğimde sıcaktan olabilir dedi terlediginiden olabilir dedi yani 1-2 aydır böyle, Belki kısa geçer bilmiyorum ama sizde böyle bir sorun var mı