Bebegim 28 gunluk ve ablasindan hastalik gecti baya rahatsiz 4 gundur oksuruk tikaniklik burun akmasi var yarin asiya cagirdi hemsire bende iyilesince yaptirmak istedigimi hastayken yapilmasinin tehlikeli oldugunu soyledim. Hemsire ise grip asiya enfel degil sakincasi yok dedi. İyileşene kadar goturmeyecegim siz olsaniz napardiniz. Nette arastirdiğimda tehlikeli diyor