İlk zamanlar sık emmesi dogal.
Bir ara düzenli olarak her akşam saat 6 10 arası emzirdigimi hatırlıyorum. Yani aralıklarla ama kısa aralıklarla. Şimdi geçti. Doymamasindan ziyade memeyi yavaş boşaltması. Tabiki sütteki su oranı yüksek olduğu için tokluk hissi de kısa sürüyor. Doymasa ağlar. Bir şekilde anlarsın. İlk kontrolünde kilo alımına yansır. Doktorun uyarır.