Aylakiz0-6 merhaba. Anne sütü ön süt ve arka süt şeklinde ayrılır. Ön süt su ve enerji ihtiyacını karşılamak için, arka süt de yağlı kısmı. Galiba çok şık emerse sadece ön sütü alır diye düşünmüş. Bana çok saçma geldi, 4saat ara demek , sizin memedeki süt üretiminin de azalacqgi anlamına gelir. Benim bebeğim sürekli memedeydi kilo alımı iyiydi. Hatta neredeyse tüm gün ön süt ile beslenmistir diye düşünüyorum çünkü sürekli memedeydi. 4saat ben bile bir şey yemesem zorlanirim . Vallahi ortalığı yıkar bence. Bir de güvenli bag zedelenir diye düşünüyorum, çünkü ihtiyacı istediği anda karsilanmayacak.
Bence çocuk doktoruna sormalısınız( bu arada iyi doktor ve kötü doktor var. Tecrübeme güvenin , mümkünse 2tane ile görüşün) belki sütünüz azdır mama takviyesi de gerekir. Belki kuruyemiş yemelisiniz süt yağ oranınız artsn diye. Belki alerji ihtimali var. Bana çok saçma geldi 4 saat