blackandbride Annelerim montessori yatak arayışı içerisindeyim. kullanıp memnun kaldığınız trendyol ya da İnstagram satıcıları var mı ? İç yatağını nereden aldınız ?
hlmeoztrk blackandbride Pierre cardin nin montesorrisini aldım çok memnunum iç yatağını da Bellona dan aldık tek kişilik bizimkisi düşme falan olmasın diye yerden olanlardan kendisi emekleyerek grip çıkıyordu
nesnes Ben de bu aralar Montessori yatağa bakıyorum. Kullanan bir arkadaşım ayaksız al düşme vs olursa diyor. Bir de üst kısmındaki çatisi falan gereksiz sadecce süs amaçlı diyor
hlmeoztrk nesnes çok küçük ayağı var bizimkinin kendisi emekleyerek rahat inip çıksın diye aldık uyanınca emekleyerek geliyordu evet çatı örtüsü süs ben bazen çatılı kullandım bazen çıkardım isteğinize kalmış
blackandbride nesnes Çatısız düşünüyorum ben de. Trendyol da fiyatların uygunluğu şüphe uyandırıyor İnstagram a da güvenemiyorum 😂
nesnes ak1905 bilgim yok açıkçası. Ama olabilir diye düşünüyorum sonuçta evde kendimiz monte ediyoruz. Hatta sonradan mobilya idam ayak alınıp takılabilir
GiybetReis blackandbride pier cardin aldım ama cok yanlıs bi montessori almışım. Size tavsiyem şu olur. 4 bi yanı kapalı , sadece ayak ucunda 40-50 cm acıklık olsun girip cıkması için. Yere kesinlikle sıfır bi yatak olsun. Ve çatısı olmasın. Çatı görsel olarak odayı cok dar gösteriyor. Ben bunun tam aksi bi montessori aldım. Saçmalamışım tecrübesizlikten https://ty.gl/dve5xxhyj1 Bu tarz bişi öneririm
blackandbride GiybetReis Benim de aklımda tam olarak böyle bi model var. Hatta bi de kapı ekleteyim diyorum. Ayak konusunda kararsız kalmıştım ama ayaksız daha çok öneriliyor sanırım. Satıcıya güvenebilsem vereceğim siparişi
Hulyao blackandbride İstanbul icindrysenix eğer montessorikartaldan yaptırdım gayet memnunum ayaklı ayaksız çatılı catisiz ne tür model isterseniz yapıyorlar evinize gelip kuruyorlar ben çok memnun kaldım Instagrama yazınca çıkar zaten tavsiye edebilirim
blackandbride Hulyao Ya maalesef İstanbul da değilim. Burada bir kaç marangoza sorduk internette daha uyguna geliyor o fiyata odununu alamayız dediler 🙈😂
nur-nr_123 blackandbride bn özel yaptırdım ama 16 aylıkken aldık 14 ay oldu kullanalı 2.5 yaşında oğlum üst temte saçma bnce çıkıp sarkma vs bn kapılı yaptırdım çok memnunumünkü gece uyanırsa bile bni bekler kapıdan girer çıkr ayakları var ama 5 cm fln sanırım ayakları çok yüksek değil İç yatağınıda letgodan uyguna aldım çok memnunum kısacası