Bence sütünüz varken bıraktırmayın yani erken bir süreç 2 yaşına kadar da anne sütü haklarıdır bebeklerin. Sadece her dakika istiyorsa terbiye edin biraz 4-5 saate bir falan vermeye çalışın ek gıdaya da başlamışsınız hoşuna gidebilecek şeyler yapın kriz anında ilgisini başka bir yöne çekmeye çalışın ama çocuğun hakkı olan şeyi bu kadar erken kesmeyin vereceğiniz hiç bir besin anne sütü gibi değildir sonra siz vicdan azabı çekersiniz