Bebegmveben3 Erkenden kullanmaya başlamanız bence çok iyi olmuş. 2,5 yaşında başladık biz hiç sevmiyordu şırıngayla oynaya oynata bazen zorla günde iki kez verdik şimdi kendisi içiyor çokta seviyor. Kilosu da 2 ayda 1 kilo almıştı faydası oluyor. Tabi diğer öğünleride aksatmayın bunu biz ara öğün olarak kullanıyoruz.