Yusufum0633 Kızlar bebeğim covid olmuş yine çıktı ortaya bu lanet hastalık dün yazmıştım ateş,öksürük, inleme vs diye dikkat edin bebeklerinizi kalabalık yerlere götürmeyin ben götürdüm şuan çok pişmanım hastanede yatıyoruz dua edin
Ozgegultekn Yusufum0633 1 ay önce benim bebeğim de covid oldu. Tabi bizde olduk. 1 gün hastanede serum tedavisi aldı ö 3 gün ateş oldu ama 2 günde enerjisi yerine geldi. İlk gün kötüydü ama serum iyi geldi. Merak etmeyin bizden daha hızlı toparlıyorlsr. Geçmiş olsun
yasacmalamalo Yusufum0633 çok geçmiş olsun canım gecen hafta biz de olduk yeni atlatıyoruz valla çok zor gerçekten rabbim şifalarını versin İNŞALLAH 🤲🏻
Kuzeymomss Yusufum0633 çok geçmiş olsun. Bende demiştim covit olabilir diye,umarım en kısa sürede atlatırsınız🤲🏻
Yusufum0633 Ozgegultekn Canım fransadayım burda serum ne bilmiyorlar ki daha hiç bişey vermediler çocuğa ilaç vs düne göre daha iyi dün çok huzursuzdu inliyordu resmen bugünde uyuyor ama uyanınca genelde ağlıyor
yasacmalamalo Yusufum0633 valla bilsem canım rabbim herkesin bebelerni bizim bebelerimizi bizi de korusun İNŞALLAH 🤲🏻
Yusufum0633 yasacmalamalo Ama türkiyede çoğalmış dikkat edin ben fransada yaşıyorum izinden akrabalarımız geldi onların yanına gittik bebeğim covid kaptı
Kuzeymomss Yusufum0633 suçlanacak birşey yok canım, olacağı varmış demek. Rabbim dermansız hastalık vermesin, inşallah çabucak atlatır bebişin🤲🏻
Biri1 Yusufum0633 çok geçmiş olsun benim oğlumda 7 aylıken olmuştu çok şükür geçirdi.Tamamen iyileşmesi 2 hafta filan sürdü belki daha fazla burnunu temizledim boğazına çay ve hava verdiler.