minikbaykus aynısı bana bendede var beze gibi bi ara koltuk altımdaydı doğumdan sonra göğüsüme geçti acısından uyuyamıyordum göğüsümde resmen koca bi ağırlık vardı sütüm akıyordu sürekli üstüm sırılsıklam oluyordu ama kanser olsa ağrı yapmaz siz dokunduğumda ağrıyor diyorsunuz korkmayın kötü birşey değildir böyle olduğunda ılık suyla duş alın ovalayın rahatlatıyor yada buz koyun bende geçti ama stres ve ya üzüldüğüm zamanlar çıkıyor bende duşa girince rahatlıyorum