Leylasiva şuan gayet normal ilk 3 ay kilo alımı hızlı oluyor zaten benim bebeğim 4.5 aylık 1 ayda sadece 550 gram almış doktor gayet normald dedi ben de üzüldüm ama şuan dikkatleri dağıldığı icin emmeye çok odaklanmiyo çevreyi tanımaya çalıştıkları içinde kilo alımı yavasliyo dedi