Balyanak_annesi Bebeğim 13 aylik yasina Kadar sleppy exstra kullnadik sonra havanın isinmasiyla alerji yapti gecen ay prima aldım ama bu ay aşırı pahalilanmis bio naaturel kullananlar memnunmusunuz? Küçük paket alsam denesem mi acaba?
Gokturkk Balyanak_annesi benim bebeğim daha küçük 2 aylık şuan 3 numaraya geçtik hiç pişik yapmadı taşma yapmadı ben çok memnunum
pogacayanakk Balyanak_annesi ilk olarak natural kullandım pişik yaptığı için bio naturale geçtim memnunum bir sıkıntı yaşamadım bunda
Balyanak_annesi Gokturkk pisik biz diş doneminde yasadik baya zorladi inatçıydı 1 paket o zaman prima kullandim 55 60linpaket ondan sonra olmadi ama iskenderunda yasiyoruz asiri sicak ve nemli bebegimin cildide hassas napicam kararsizim
Gokturkk Balyanak_annesi bizde Antalya da yaşıyorduk yeni taşındık malum orada aşırı sıcak ama hiç pişik problemi yaşamadık şükür ki siz bilirsiniz tabi gene ama az adetli alıp deneyin bi isterseniz