Gizemozalp Merhaba hanımlar, 2 ay 21 günlük bir prensesm var. Gece her ne kadar uyusada gündüz uykusu yok denecek kadar az. Nasıl uyutcaz bu bebişleri? Varmı aynı problemi olan?*
ilkimdogaan Gizemozalp benim bebeğimde 2 22 günlük gündüz hiç uyumuyor 1 gram bile sürekli sallanmak istiyor ama uyumadığı içinde cok huysuzluk yapıyor mamayı bile yemiyor emziğide zor alıyor bence atak haftasındayız ondan olabilir çünku uykuya bu kadar direnilmez 😔👍🏻😊
ENHA_17 Gizemozalp biz de 2 ay 11 günlüğüz gündüz beşiğinde kollarına kundak yaparak uyutmaya başladım sallayarak ama kendi yatağına geçirdiğimde ilerde sallanmaya alışırsa napıcam nasıl yapıcam bilemiyorum suan için günü kurtarıyorum
Gizemozalp ilkimdogaan canım kesinlikle haklısın 11-12haftalar atak haftası ve olduğundan daha huysuz oluyolar. Sallamaya benimkide alışık kolik olduğu için öyle sırtına vurarak uyutma falan imkansız. Napıcaz bilmiyorum
Gizemozalp ENHA_17 anladım canım, bizimkide gece sallanmak istemiyo ama gündüz ayakta uyuyo. Gazını çıkarıyomusun peki? Gece emzirdikten sonra
ENHA_17 Gizemozalp hayır çıkarmıyorum tek uyuduğu vakit gece olduğu için gazını çıkarmaya kalktığımda uyanıyor bikaç kere yaptım sonra. gündüz her emzirmeden biraz sonra egzersiz yapıp gazları biriktirmeden çıkardığımız için cok da sorun olmuyor