Nurelik Merhaba kızlar benim oğlumun 26 sında kızamık aşısı var sağlık ocağındaki hemşire isteğe bağlı yapıyoruz diyor yaptıran varmı yapmalı mıyım ?
Merve_bolat Nurelik yaptırın Allah korusn kızamık bulaşırsa ağır geçirir ama aşı olursa hafifi atlatır yaptırın bencd
Deletedmom_41 Nurelik Evet bana da aynisini soyledi ve vurdurmadim zaten 1 yasta vurulacak dedi yani bazisina vuruyorlar zorunlu gibi bazisina secenek sunuyorlar asi kafami karistirmisti iyikide vurdurmadim
Almondeyed Nurelik artık 9 ay ve 1 yaş aşısı aynıymış ikisinden brini vurdurabilirunuz diyorlar biz ikisini de vurdurdurk salak gibi çünkü bizi uyaran olmadi
Deletedmom_41 Almondeyed Keske hemsire sizede secenek sunsaymis bana cok gereksiz asi geldi o bide a saglik ocagi yapmiyor b yapiyor ne alaka ben o ara cok arastirdim hemsirenin istege bagli demesi isime gelmisti yoksa ben vurdurmak istemiyorum diyecektim
Teemo07 Nurelik 9 aylık olacak sanırım. Ben yaptırmadım 9.ayda, 1 yaşında yaptırdım. Ama yazı istiyorlar diye hatırlıyorum yaptırmak istemezseniz.