Betul-08 Kızlar bebeğim hep ağlıyor ya hep memede duracak yada hep ayakta duracağız kucakta gezecek yatınca ağlıyor böyle olan var mı çok yorucu artık Ne zaman geçer
Cemrisko14 Betul-08 benimki memede de ağlıyor süt ağzına fışkırdığı için rahatla emziremiyorum da başım çatlıyor uykusuzluktan sırt bel zaten yok. Cuma annemlere gidip 2 hafta kalacağım biraz dinlenmek ümidiyle
Nurozcanx Dün günüm ağlayarak geçti aynısını yaşıyoruz ne sırtım kaldı ne belim kaç gündür böyleyiz gündüz uykusu sıfır uykusu var ama uyumuyor uyursa da dediğim gibi işte Tam uyuyor oturayım kucağımda uyusun diyorum ondada uyanıyor
SevgiliMerdin Bizde 28 günlüğüz ya meme de duracak yada nefesi kesilene kadar ağlayacak ne gecemiz var ne gündüzümüz 😭😭