Ecemsare15 kaç aylık şuan bizim 2 aylıktı kestirdiğimizde korkulacak hiçbirşey yok saniyelik birşeydi iyileşme süreci kan durduktan sonra bitiyor zaten muayene odasında kesiyorlar direk sargı bezi ile bastır 2 dakika kan durduktan sonra emzir tekrar kanama olmazsa gidebilirsin demişti doktorumuz dediklerini yaptım emzirdikten sonra sakinleşiyor zaten kanama da olmayınca gitmiştim eve geçince bi kerelik calpol verdim o kadar canım hiç korkma yaşı büyüdükçe daha zor oluyormuş