Minisinannesiii Eslemveannesi0 ben memnundum kullanirken arkadaşıma da tavsiye etmiştim Allah razi olsun bebeğin gaz sorunu kalmadı demişti biraz pahali ama güzel gerçekten
Umayy16 Eslemveannesi0 bende bebegim kucuk dogdu diye takviye onu vermistim. Gayet guzel bi mama rahat ediyo bebek. Kizim mama sevmiyo eger sevse yine takviye onu verirdim kesin
Minisinannesiii Eslemveannesi0 valla benim çocuk 3600 doğdu sonra bi nazar değdi asla kilo alamadı o mama da aldırmadı bebelac gold kullandim sonrasında o bir ay iyi geldi sonra yine ayni ama sorun benim çocukta alamiyo yani kilo
Minisinannesiii Eslemveannesi0 he biz ikisinde sorun yaşamadık ilk aptamil almıştım oda iyi kilo yapiyo ama aşırı gaz yapıyodu