merhaba anneler, 34 günlük kızımın dün kakası yeşile dönmeye başladı doktoruna yazdık mikroskobi istedi bugün sabah tahlil verdik ve fazlaca lökosit çıktı, bu arada ben alerjik bir bünyeye sahibim kızımda alerji çıkması yüksek ihtimaldi. bugün sabah kakasında mukuslu kan gördüm doktorumuz daha önce mukuslu kan görürsek konuşalım demişti. korkmaktan ziyade üzülüyorum, burada okuduklarıma istinaden katı diyetler uygulanıyor çoğu anne zor süreçlerden geçiyor. doktorumuz bugün gelmemizi söyledi, öğleden sonra muayenemiz var. inşallah basit bir şeydir :( kendimi kandırmak istemiyorum ama yıllarca alerji ile uğraştım ve onun da aynı şeyleri yaşamasını istemiyorum.