Kızlar merhaba 6 aylık 31 hafta doğmuş bebeğim var 1 ay küvezde yattı çıktı çıktığından beri yeme problemi yaşıyoruz anne sütü almıyor mama ile besleniyor aklınıza gelebilecek her yolu denedim alerji mamaları vs en sonda hipp kullanıyorduk biraz düzelmeye başlamıştı sallayarak da olsa yedirebiliyordum şu 15 gündür inanın 1 yudum bile içiremiyorum çocuk resmen zayıfladı zaten zayıftı gitmediğim doktor kalmadı hep diyorlar kilosu iyi kendine göre yemiyorsa yemiyor sinirden beynim uyuşuyor artık nasıl yemiyorsa yemiyor yemeyen çocuk ne uyuyor ne duruyor açlıktan cırım cırım ağlıyor belki başına gelen vardır varsa bana bi yardımcı olabilir misiniz nasıl bi doktora gitmem lazım veya nasıl bi yol izlemem lazım