Birinci hamileliğimde 14. Güne kadar hep negatifsi 12. Gün kan testinde bile negatif çıktı 14. Gün tekrar kan ve idrar da pozitif oldu geç döllenmeydi . Şuan yine bebek istiyoruz ilk defa bu ay korunmadık ama iki kere testyaptım yok. Bi belirtide yık yok heralde . İki hamileliğinde de geç döllenme olan var mı ya da daha önce negatif görüp uzun zaman sonra pozitif olan var mı