minikkiz_ Kızlar selam bebişim 45 günlük oldu ama iki göz kapağının iç kısmında ve kaşlarının ortasında kırmızı lekeler var acaba bunlar artık geçer mi yoksa kalıcımıdırlar bilgisi olan var mı