Nazendem1 geçmiş olsun antibiyotik hakkında bir bilgim yok ama antibiyotik kullanımı sonrası mutlaka probiyotik ile bağışıklığı desteklemek gerekiyormuş, geçen oğlum için kullanmak zorunda kaldık doktorumuz probiyotik alın mutlaka kullanın ki bağırsak floransini kuvvetlendirin dedi aklınızda olsun isterseniz bir araştırın 🌻