800 gram aptamil 189 TLye alıyordum. 225 TL olmuş. Bugün baktım hala şoku atlatamadım. Sağlıksız bir nesil yetişecek. Herkes mamaya nasıl güç yetirsin… hadi diyorum benim kızım 1,5 yaşında. 1 ay da 2 kutu anca bitiyor. E 1 yaştan önce 1 ayda 5 kutu bitiriyordu. Kimse alamayacak mama. Hep paket süt içmek zorunda kalacak çocuklar…