Ummugulsum05 Doğumun 42. Gunundeyim tam anestezi ile sezeryan oldum . Vücudumda farklı yerlerde uyuşmalar oluyor . Öksürük . Ve gaz sancısı gibi sancı dolanıyor vücudumda . Narjozun etkisinden diye tahmin ediyorum .aynı şeyleri yaşayanlar oldumu
Merve_bolat Ummugulsum05 bende tam anestezi oldum ama bende bu anlatıklarınızın hiç biri olmadı gaz hariç gazım olmuştu
Burculicee Ummugulsum05 bi doktora gözükün sezaryen olanlarda bağırsak problemi çıkabiliyor nadirde olsa bağırsak düğümlenmesi vs gibi normal tuvalete vs çıkabiliyor musunuz kolay gaz sancısı olur bacaklara vurur falan bu kar vaemı şiddetli ağrı
Ummugulsum05 Cikabiliyorum tuvalete ama kabızlık var tabi . İşte vucutte karıncalanma ve aşırı gaz oluyor