Anneler yardımcı olurmusunuz. Kızım bugün bir aylık oldu iki gündür tuvaletini yapamıyor. O kadar çok ağladı ki krizlere giriyor artık sakinleştiremiyoruz. Ayak masajları yaptım karnını zeytinyağıyla ovdum beni emmiyor sütüm yok maalesef bebelac mama kullanıyoruz iki seferdir mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı ekliyorum. Kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp poposuna uyarıda yaptım ama yok yardımcı olurmusunuz ne yapabilirim. Bilmiyorum başka bi derdimi var ya da ağlamasına dayanamıyorum artık. Bütün mahalle duydu sesimizi ben bi bakamıyorum bebeğime 😥😥