Kızım 7 bucuk aylık nerdeyse. Kadınları aşırı seviyor yolda görse çığlık atıyor gülüyor vs. ama gelgelelim erkek gördüğünde bir korkuyor yüz ifadesi değişiyor. Hatta babam amcam dayım kayınpederim vs biri kucağına aldıgında ya da yaklastıgında acayip korkuyor titriyor ağlama krizine giriyor :/ babası da böyle sakallı filan hatta araları çok iyi ama baska erkeklere karşı bi korkusu var. Erkek kardeşime 2 ayda zor alıştı o da cok sık görüştürdüm. Normal mi bu durum yaşayan var mı?