Tr123456 Bebeğime sma ile başladik cok yemiyordu. Aptamile geçtik onu guzel yiyordu doktor anne sütü almadığı için(sütüm gelmedi) acil birak ağır gelir bebeğine demişti. Hipp’e geçtik bunda da aşırı kusuyor nerdeyse her biberonun peşine bayagi kusuyor. Ne yapmaliyim acaba üşütüyor diye mi kusuyor. Kabizlik sorunumuz da var 3 4günde bir katı şekilde kakasini yapiyor onda da azicik zeytinyagi damlatirsam mamasina yoksa 4gunu de geciyor
Meovvmeovv Tr123456 benim bebeğimde ilk başlar öyleydi biraz mama ölçüsünü azalttım yani öğün olarak 120 cc yerine 90 cc verdim kusması düzeldi. Birde mamayı çalkalayıp gazlandırmamak lazım oda çok kusturuyo fark ettim. Ekstra olarak mamadan sonra çocuğuda aşırı sallamamak lazım oynatmak gibi, ondan sonra da çok kusuyor :)
Tr123456 Papatya2636 anne sütü almadığı icin ağır gelir demisti. Zaten kabızlık sorunu var 3 4gunde bir tuvaletini yapiyor
Tr123456 Meovvmeovv mamayi yedirdigimiz gbi hemen kaldirip gazini mi almak lazim. Ben hemen kaldırıyorum o zaman kusuyor
Tr123456 Papatya2636 bizde kabizlik var cocuk artik kırmızı oluyor ıkınıyor cirliyor. Simdi de kusuyor sürekli
ogretmenanne- Tr123456 sma hipp hepsinde inanılmaz kustu benim oğlum da (43 günlüğüz, sütüm hiç yok) bir tek idare eden aptamil oldu onun da prosyneo çeşidi, hala kusuyor ama diğerlerinde fışkırtarak kusuyordu..mama cidden zor iş, çocuklar seçiyor neyi yiyeceğini
Tr123456 ogretmenanne- cok zor ya günde 6 7defa üst degisiyorum böyle peynir gbi kusuyor ama cok fazla
ogretmenanne- Tr123456 biz de öyle sürekli üst değişiliyor, reflü tanısı kondu, büyüyünce geçermiş o da :( kabızlık için zeytinyağını denediniz mi? biz öyle çözdük gibi
Zlm Tr123456 belli gaz falan yapar diye demiştir aslında iyi geliyosa gaz yapmadiysa verin Aptamil içeriğinde güzel onun besin değerleri acisindan