Nursenamom Merhaba hanımlar benim bebişim 5. Ayından beri dişleri kaşınıyor şuan 7. Ayının içinde hala dış cikartmadi sizin kaçıncı aylarda çıktı iyi birşey mi kötü bir şey mi bilemedim
Sebusebu Nursenamom benimki de öyle :) doktoru dişleri yer edinmiş ama biraz daha var çıkmasına diş genetik dedi. Ben 11. Ayda cıkarmışım. Bizimki de kücük vampir gibi ama daha varmış
Merve_bolat Nursenamom bebekten bebeğe değişir kimisi 6 aylıkken çıkarırır kimisi 9 aylıkken kimiside 11 aylıkken çıkarır ilk dişini yani korkulcak bir şey yok genetikte olabilir mesela siz veya eşiniz çocukken geç çıkardıysanız diş muhtemelen çocuğunuzda geç çıkarabilir
Nursenamom Merve_bolat Evet aslında her bebek farklıdır ama uzun zamandır kaşınma olunca yine de sormak istedim çok teşekkürler
Abide91 Benimki de aylarca çok sikintiliydi ama 8. Ayda çıktı canım inşallah kolaylikla çıkar bebeislerimizin disleri
Merve_bolat Nursenamom benim kızımda 4 aylık kaşınıyor doktorumuz baktı diş yerinde 2 tane şişlik var dedi erkende çıkabilir dedi ben ve eşim 6 ayllıkken çıkarmışız diş erkenden bakalım bizşm ufaklık ne zaman çıkaracak
benjaminannesi Merve_bolat abla benim bebeğimde de dış yerlerinde şişlik var 2 aylık ben mi yanlış gördüm 😂
Musabsefa Ozgemre okdr erken çıkabiliyor mu benim bebeğim henüz 3 buçuk aylık 3 gündür aşırı salya akıyor ve eli hep ağzında . Herkes dişi çıkmaya başlar diyor inanamıyorum 🤦♀️
Fundabshn Nursenamom 3 buçuk aylıkken belirti göstermeye başladı 4.ayında tam patladı alt iki dişi Şuanda 7 ay 14 günlük üst dişleride patladı yavaştan toplamda 4 dişi var 🤗💕
Ozlem27 Fundabshn bizde şuan belirtiler gösteriyoruz 3.5 ayligiz kaç gün böyle huzursuz ve uykusuz geceler geçireceğiz acaba? Kaç gün sürdü ortalama
Meryem111 Fundabshn cok cok erken cıkmış oğlumun 4 5 aylıkken belirtleri başladı 7 ay 20 gnlk hala cıkmadı dişler bugünlerde huyszlk var dişlern yernde şişlik var sanırm 8. Ayn bitimine cıkar😅
Denizzz88 Nursenamom benimkide 4.ayda başladı belirtileri salyalar kaşınmalar ama 8.ayda çıktı ilk dişi
Kad34 Ayda salyası kaşıntısı vardı. 7. Aydan 8. Aya gelene kadar 6 dişini birden çıkardı. Tüm düzenimiz bozuldu.
Glsm45 Kad34 kaşıntı nasıl oluyor 4 aylık bebeğim..eli sürekli yüzünde.uykudan kendini uyandırıyor bile .diş kaşıntısımı acaba
lalbg Nursenamom diş çıkarma olayo genetik. Yani anne ya da baba ne zaman çıkardıysa bebek de o zaman çıkarabiliyor. Ben 1 yaşındayken diş çıkarmışım eşim 6 aylıkken. Kızım da tam 6. ayına girdiğinde diş çıkardı😊